Zoeva Pop Stich ! Kolor doskonały!

niedziela, 9 lipca 2017
Uwielbiam kosmetyki Zoeva i bezkarnie wydaje na nie pieniądze. Zachęcam (po raz kolejny zresztą) zajrzeć na stronę:
          www.zoevacosmetics.com




Przy okazji ostatnich zakupów stałam się szczęśliwą posiadaczką matowych cieni do powiek Matte Spectrum, paletki korektorów Concealer Spectrum oraz   pięknego koloru szminki z Serii Luxe Cream.  O dwóch pierwszych jeszcze nie raz napiszę. Skupię się natomiast na cudnym kolorze pomadki!

Intensywny, różowy, zauważalny, seksowny kolor! Nie wysusza ust, nawilża i pięknie kryje. Po utrwaleniu pudrem fiksującym Kryolan zostaje na ustach dłużej. Myślę, że inny puder wykończeniowy też dałby radę.

Seria Luxe Cream  jest również przyjazna dla wegan i nie zawiera parabenów.  




Pomadka mimo swojej intensywności przy lekkim makijażu oka nadaje się nawet do pracy. Dzisiejszy makijaż natomiast to dość mocno podkreślone oko Onyksowym cieniem z paletki Mixed Metals. Obawiałam się że makijaż będzie za mocny ale z końcowego efektu jestem zadowolona. A jak Wam się podoba ?




Pozdrawiam!
@Rudzielec!


Lubisz do mnie zaglądać?

Zajrzyj na FB :) I polub stronę:

@probeautycorner
2 komentarze on "Zoeva Pop Stich ! Kolor doskonały!"
  1. Idealnie współgra z Twoim kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek rzeczywiście przepiękny! I bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))