Semilac Biscuit 032.

poniedziałek, 14 listopada 2016
Semilac Biscuit 032 jest naprawdę prześliczny. Mleczny z delikatnym odcieniem różowego.  Podoba mi się nawet na mojej dłoni chociaż  mleczno-białe  kolory głównie podobały mi się na dłoniach innych dziewczyn.  Kolor pasuje idealnie na ślubne okazje.

Minusem lakieru jest  jego krycie. Wymaga co najmniej trzech warstw i nieco wprawy. Planuję zakup mlecznego żelu do delikatnego przedłużania na formie Semilac Milk Hardi. Jest to dobra baza pod lakiery mniej kryjące oraz dodatkowe wzmocnienie dla delikatnej płytki paznokcia.




Macie swoje ulubione mleczne kolory lakierów hybrydowych?
3 komentarze on "Semilac Biscuit 032. "
  1. Śliczny kolor, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :)myślę że taka mleczna biel będzie dobra na każdą porę roku także jako fajna baza do zdobień :)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się ostatnio u kosmetyczki nad tym kolorkiem, ale zdecydowałam się na nowość- baby boy :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))