Hollliday chill - lekki makijaż na gorrące lato z kolorami Zoeva!

niedziela, 11 czerwca 2017
Makijaż w czasie wakacji ? A po co się tym przejmować na urlopie? 

Przecież  można sobie doczepić rzęsy, machnąć permanentne brwi i załatwione.  Brunetki szczęściary mają swoje ładne ciemne. Cóż ja na permanentne się nie zdecyduję  a z racji jasnej oprawy oczu trochę jestem niewolnikiem maskary. Ot  moja buzia wygląda dość blado bez odrobiny koloru. Latem jednak jestem zwolenniczką makijażu bardzo delikatnego. I taki polecam szczególnie kiedy wybieracie się w podróż tylko z bagażem podręcznym.

Ja w tym roku miałam szczęście odwiedzić piękną Maltę. Machnęliśmy sobie z Marcinem prezent rocznicowy.   Z racji dość wysokiej temperatury zrezygnowałam z podkładu na rzecz kremu  BB Smashbox Camera Ready z filtrem ochronnym 35. Polecam ten produkt mimo dość wysokiej ceny. Pielęgnuje, chroni i daje bardzo naturalny efekt. Dodatkowo maskara i cienie Zoeva. I voila!

Postawcie na neutralne kolory, odrobinę rozświetlenia i nieco żywszy kolor na ustach a będzie naturalnie, świeżo i młodo!

Enjoy ! :)






I kilka fotek z Malty :). Na końcu moje ulubione :)









Pozdrawiam!

@Ruda !

Lubisz do mnie zaglądać?

Zajrzyj na FB :) I polub stronę:

@probeautycorner

1 komentarz on "Hollliday chill - lekki makijaż na gorrące lato z kolorami Zoeva!"
  1. Piękne zdjęcia, a makijaz rzeczywiście bardzo lekki i świeży. Z przyjemnością zostaje w obserwatorach =D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))