Halloween z rudzielcem zainspirowany Bellą Swan.

niedziela, 22 października 2017
Nie jestem ani zwolenniczką ani też przeciwnikiem halloween. Jest to jednak świetna okazja do tworzenia ciekawych makijaży. Czyli coś dla mnie :)

 Od mocniejszych akcentów po upiorne metamorfozy.  Niektóre  w odpowiednich okolicznościach mogłyby  przyprawić o zawał serca ;) Polecam Wam zajrzeć na kanał Glam & Gore (nazwa bardzo mnie zachęciła) na You Tube i ten filmik chociażby :)


Ja z racji umiłowania do pewnego rodzaju umiaru wybrałam dość delikatny makijaż inspirowany Bellą Swan. Ziemista cera i  mocno "skacowane oko", ot brakuje mi tylko  charakterystycznego grymasu na twarzy ;)


Do takiego makijażu świetnie nadaje się EL Double Wear. Tutaj można śmiało nieco więcej przytapetować. W zestawie z cieniami Zoeva i cudownymi pędzlami tej samej firmy można szaleć. Zamiast różu konturujemy twarz ziemistym cieniem. Dla podkreślenia efektu możemy rozjaśnić brwi beżowym kolorem.  Makijaż oka w tym przypadku to obowiązkowo czerń, ciemne brązy, śliwka i biel dla kontrastu.


Wiecie, że zdjęcie typu flat lay to nie taka prosta sprawa? Powoli uczę się kompozycji.

No i efekt końcowy :)



Dajcie znać jak się Wam podoba?

Zapraszam też do polubienia mojej strony na  FB :)






2 komentarze on "Halloween z rudzielcem zainspirowany Bellą Swan."

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))