Semilac Steel Grey 107.

niedziela, 13 listopada 2016
Dziś pokażę Wam kolejny kolor z mojej kolekcji - Semilac Steel Grey 107. Hybryda  dość przypadkowo trafiła w moje ręce. Oryginalnie zamówiłam Wet Marengo ale niestety z uwagi na brak w magazynie musiałam wybrać inny. Steel Grey to ładny  szary  z połyskującymi drobinkami. Idealny na okres karnawału czy na imprezę sylwestrową.  


Kolor ładnie się rozprowadza, wystarczą 2 warstwy. Na serdecznym palcu wypróbowałam srebrny pyłek który na gładkiej powierzchni tworzy efekt lustra (pamiętacie post z trendami jesień/zima 2016). Tutaj  moją bazą jest Semilac Steel Grey  wobec tego widoczne są również połyskujące drobinki.

Zdjęcia wykonałam po tygodniu. Odrost jest widoczny chociaż to kwestia indywidualna. Mi paznokcie rosną szybko :)

Poranne światło .


I popołudniowe światło :)


Co myślicie o tym kolorze?
Ja uwielbiam szarości :)





Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))