Semilac intense red 027 - klasycznie i kobieco.

poniedziałek, 24 października 2016
Dotarła nareszcie moja długo wybierana lampa LED. Postawiłam na polecaną w magazynie PAZNOKCIE kompaktową 18 watową lampę marki ESN.

Zaufałam pomorskiej firmie Eurofashion (ESN) która przoduje na   rynku kosmetycznym w branży paznokciowej.  Szeroka oferta zapewnia największy w Europie wybór profesjonalnych produktów służących do pielęgnacji, przedłużania i zdobienia paznokci.

Zainteresowane osoby odsyłam na stronę sklepu:


plus więcej informacji o lampie





Lampa działa doskonale. Utwardza w czasie 30s chociaż ja bazę przytrzymuję minutę. Utwardza jednocześnie 5 palców. Nie byłam pewna czy zadziała na hybrydy Semilac ale wszystko gra. Lakier trzyma się bardzo dobrze na płytce paznokcia. Nareszcie nie muszę przydługo czekać aż lakier wyschnie czy też się brzydko pomarszczy. I ten połysk! Dla mnie świetne rozwiązanie bo nie mam zwyczajnie czasu na częste malowanie paznokci. Wiem, że nie każda z Was jest przekonana do żelowych lakierów. Dużo tutaj zależy od indywidualnej dla każdej z Nas kondycji paznokcia. W kolejnych postach odpowiem na najczęściej pojawiające się wątpliwości odnośnie ich zastosowania.

Mam już w kolekcji kilka kolorów marki Semilac. I już mogę śmiało napisać, że świetnie się spisują.  Dzisiejsza propozycja bardzo klasyczna i ponadczasowa. Intense red 027 pasuje do pracy i na wieczorne wyjście. Mnie kolor oczarował chociaż już się nie mogę doczekać jak pokażę Wam lustrzane paznokcie z wykorzystaniem pyłku który dotarł do mnie razem z lampą :) 





Jak Wam się podoba ten kolorek?
Macie swoje ulubione marki lakierów hybrydowych?
A może nie jesteście przekonane do pięknie połyskujących lakierów żelowych?







Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))