Śliwkowy cymric od Neonail - miłość od pierwszego utwardzenia!

sobota, 11 lutego 2017
Producenci hybyd zaskakują nowościami. Mam wrażenie że zwyczajne lakiery do paznokci pójdą w zapomnienie w niedalekiej przyszłości. Moje już  trochę zbierają kurz w kartonie.

 Kolekcję rudzielca wzbogaciła  ostatnio polska marka Neonail. Więcej o produktach znajdziecie na stronie:

www.neonail.pl

Wśród dużej kolekcji kolorków  hybrydy, którymi można wyczarować efekt cat-eye.   Nie jest to żadna nowość. Mam jednak trochę spóźniony refleks. I musiałam koniecznie kupić chociażby jeden kolor.  Padło na piękny śliwkowy Cymric. Żałuję, że nie kupiłam kilku od razu. Chociaż z drugiej strony chyba warto porozglądać się za ładnymi pastelami. Wiosna is coming!

Kolekcję dwunastu pięknych hybryd Neonail Cat -Eye znajdziecie pod tym adresem :




Do stworzenia klasycznego cat-eye oprócz lakieru potrzebny jest magnes. Niestety stacjonarnie zabrakło a podczas krótkiego pobytu w Polsce nie miałam czasu na zamawianie. Znalazłam jednak u siebie w Birmingham  w jednej z drogerii magnes w kształcie gwiazdki. Może efekt inny od zamierzonego ale przynajmniej wiem już o co chodzi. I mam nadzieję że Wam się spodoba mimo wszystko :)


Lubicie markę Neonail?

Pozdrawiam!
Marta.


Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))