Back to Paris ! - Butter London Union Jack Black + Claire's Vanilla

niedziela, 24 lipca 2016
Clare's odwiedziłam w poszukiwaniu ciekawych naklejek na paznokcie. Znalazłam jeden intresujący zestaw ale przy okazji trafiły do mojej torby 2 nowy kolory. Jeden z nich - Vanilla zaprezentuję Wam w wersji z akcentem prosto z romantycznego Paryża. Minus  - kiepskie krycie. Ja zużyłam aż 3 warstwy. W szufladzie czeka na mnie błękitny odcień. Już się nie moge doczekać jak Wam go pokażę :)

Co myślicie o takim letnim pomyśle na mani ?






Butter London Union Jack Black 
Claire's - Vanilla
Insta-Dri Top Coat Sally Hansen

Hello guys!

Today I'am coming with holiday colour of Claire's Vanilla Nail Polish. I decided to stick tiny Eiffel Tower. I found a pretty set of stickers in one of the Claire's Shop .  I applied three  coats of Vanilla Nail Polish so if you need a last minute mani it's not a good idea. But I really like this colour.

What do you think?
1 komentarz on "Back to Paris ! - Butter London Union Jack Black + Claire's Vanilla "

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))