Zrobiłam się na szarrro !

niedziela, 5 listopada 2017
Założę się, że po programach Doroty Szelągowskiej wszyscy pokochaliśmy szary. A jego magia sprowadza się do tego, że śmiało możemy go zestawiać z innymi kolorami.

Wspomniane szarości nie tylko dobrze wyglądają na ścianach  ale też  świetnie pasują do jesiennych stylizacji. Będą nam pasować do wszystkiego. I wcale nie będzie monotonnie. Jednym z moich ulubionych kolorów jest 106 Wet Marengo marki Semilac.  Taki szary w sam raz! W dzisiejszej propozycji z czarnym, gęstym żelem do zdobień z Modeny  - Black Meteorite.


Czarne końcówki wymalowałam  cienkim pędzelkiem do zdobień. Wymaga to trochę wprawy ale w przypadku paznokci tylko trening i dobre szkolenia pomogą odnieść sukces.




Dajcie znać jak Wam się podoba.
Tradycyjnie zapraszam na moją stronę na FB.


Pozdrawiam!

Marta.


1 komentarz on "Zrobiłam się na szarrro !"

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))